Kärlek!

Hur kan en annan människa få en att må så himmla bra? När det kryper i skinnet och det känns som om du andas sot så får du mig att skratta. Xenia jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, jag vet att jag inte skulle orka att ta mig upp på morgonen om du inte ringde och väckte mig med din vackra röst. Jag skulle aldrig våga tro på någonting om du inte sa till mig varje dag att allt kommer bli bra! Även när du själv mår som sämst håller du skenet uppe för att jag ska må bra! Du frågade mig idag varför just vi har fått det så här, varför vi mår dåligt och har otur i livet, när jag tänker efter så vet jag att igentligen har vi inte otur i livet för vi har varandra. Att ha en vän som dig är den största turen man kan ha i livet. Du gör mig stark och det är du som har fått mig att se en ljus framtid och tro på livet! Jag kommer aldrig sluta älska dig!!!



Du och jag baby!!!
Det finns diamanter gömda i den gråa sanden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0