Jag är kär!!

Jag älskar djur och hundar står mig närmast hjärtat och jag har länge drömt om att köpa en labrador valp. Går alltid runt och tänker ut namn och när jag går promenader önskar jag alltid att jag hade min lilla labrador med mig. Jag hade hund när jag bodde utomlands och vi var bästa vänner. Jag saknar honom så att det gör ont! Jag har aldrig gett och fått så mycket kärlek och han stod alltid i fönstret och tittade efter mig när jag kom hem. Jag vet att jag inte har ekonomin eller plattsen för en hund nu. Min lägenhet jag bor i nu är alldeles för liten för att en hund ska bo där. Sen tänker jag också att jag kanske ska resa, men det kommer jag ju inte göra dom närmsta 2 åren och om man ska iväg 1 eller 2 veckor på semester så har jag ju väldigt många runt mig som skulle ställa upp och vara hundvakt. Vilken lycka det skulle vara att få snosa den i nacken, busa med den och kramas och aldrig vara ensam.. Jag satt och kollade på blocket nu och jag blev så kär i den här lilla krabaten!! Gud jag skulle älska honom så mycket!!!




Fina söta älskling vill du bli min?? Varför måste dom vara så dyra? 7 till 10000 kostar dom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0