Godnatt!

Idag har jag varit och träffat tjejjerna på mitt gamla jobb, satt där ett tag och tjattrade med dom tills Xenia ringde och frågade om vi skulle mötas istan. Vi gick runt i olika affärer och jag köpte en jätte fin tröjja från monki. Xenia skulle köpa en present till sin kille så vi gick in i en killaffär och där jobbade det en sjuuukt söt kille med världens snyggaste kropp (hehe han drog upp tröjjan) Båda var helt röda i ansiktet när vi kom ut därifrån. Efter det åkte jag direkt hem till syster och firade Victor som fyller år idag. Han var så söt korven, blev sååå glad för sina presenter eller maketer(paket) som han säger. Nu är jag så mätt efter tårtan och trött efter dagen så nu ska jag gå och sova.

Puss på er alla fina!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0