Fan att drömkillen alltid är någon man inte kan få!!


Jag vet jag låter som värsta tonårs flickan med det här men när det gäller den här killen blir jag värsta tonårsflickan! Jag tycker inte bara att han är snygg, för i början tyckte jag inte att han var så het men han har en sån jäkla charm att mitt hjärta tar ett litet skutt varje gång och han verkar vara så jordnära och skön och ha humor. Jag hittar alltid fel hos killar i min närhet och har jätte svårt för att bli kär men ser jag någon på tv kan jag bli kär hur lätt som helst. Jag vet inte hur många sångare, dansare eller skådespelare jag har varit galen i. Läste också att Kurt Cobains dotter Frances Bean gillar Robert Pattinson och Courtney Love försöker att fixa en date med honom. Hon vill att han ska bli hennes första pojkvän. Gulligt men jag tycker nog att han är lite för gammal för henne.


Imorgon ska jag till mbt huddinge igen och det känns bra! Längtar dit för det fanns verkligen ett lugn runtomkring som jag kände när jag var där. Sen på torsdag bär det av till Serbien och pappa som bor där. 10 dagar med pappa, det ska bli så skönt. Vi ska åka skidor och jag längtar verkligen!

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Njae jag håller med. Hon är lite för ung, sen tror jag inte hon är riktigt hans typ..

2009-02-28 @ 23:00:45
URL: http://twerds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0