Den bästa födelsedagen på länge!!

Dagen som jag trodde skulle bli hemsk och ångestfylld blev bäst! En underbar födelsedag fylld med lycka, skratt, familj och vänner! 
Min födelsedag bestod av mysig middag med drinkar, god middag och tårta. Efter det mötte jag och syster upp några underbara vänner och gick ut. Tyvärr glömde jag kamerajäveln i jackfickan så det blev inte några bilder, Ska kolla kameran, kanske tog nån bild. Dagen blev bäst tack vare min underbara familj och världens bästa vänner!

Just det jag har inte berättat att i förrgår klockan 3 på natten fick jag ett galet sug efter att förrändra mig själv så jag gick upp och tog kökskniven och klippte håret. Det blev lugg, jag är verkligen ingen frisör men men det ser okej ut. Kunde verkligen sett värre ut.

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0