Bläää trött på allt!

Jag är så jäkla trött på mig själv! Jag missade ju att gå till min Lena förra veckan och jag hade jätte mycket ångest över det och att jag skulle vara tvungen att ringa och be om ursäkt och jag fick för mig att hon skulle vara arg på mig och säga att jag inte fick komma dit mer, jätte dumt för det skulle hon ju aldrig göra. Jag klarade aldrig av att ringa henne, sköt upp det tills hon ringde mig så som jag brukar göra. Vi bokade om en tid, idag klockan 9. Allt är jätte bra bara att duktiga lilla idioten jag vaknar klockan 11 idag. 2 väckarklockor hade jag ställt och tydligen sovit förbi. Så just nu sitter jag här och hatar mig själv! Allting börjar ju om nu. Nu måste jag ringa och be om förlåtelse och var rädd att hon ska vara arg och be mig dra åt helvete. Det här är verkligen jag i ett nötskal.

Åhhh världens coolaste pojke fyller år idag och jag längtar efter att få träffa honom, han har längtat så mycket efter det här.
Kram på er


Jag älskar dig så mycket min lilla prins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0