Äntligen!!

Hej, det var ett tag sen men nu e jag tillbaka.. Senaste veckan har jag varit ett med tabletterna. Jag har mått skit, Inte orkat gå ut, inte träffat nån utanför familjen, inte orkat duscha. Jag har sovit 15 timmar nästan varje natt och försökt med alla knep för att dämpa ångesten. I förrgår var jobbigast, jag orkade inte göra nånting. Jag låg insvirad i en filt hela dagen. I går sov jag till tre men när jag vaknade kände jag mig lite starkare. Kände att det började gå uppåt. Även fast jag var jätte äcklig och inte hade duschat så sa syster att jag hade lite mer lyster i ögonen igår.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag åka och träffa bästa Xenia, vi ska gå och bowla!

Puss på er hoppas ni får en fin alla hjärtans dag imorgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0