Äntligen hemma i Serbien!

Äntligen har vi kommit till pappa. Flygresan gick snabbt och jag, mamma och mina två brorsor mötte min syster i Budapest och sen vidare till Serbien där pappa hämtade oss. Vi hade så mycket packning med oss så att vi inte fick plats i den stora bilen pappa hade så vi fick tränga ihop oss som intryckta sillar i nästan 3 timmar, jäkligt jobbigt. Efter 1 timme hoppade jag upp och satt i mammas knä för att vi var så jäkla intryckta. Nu har vi ätit middag och jag har duschat och satt på mig pyjamas och dricker te, mjölken här är så fet att den smakar som grädde. Jätte skönt att vara här iallafall! Älskar det!! Hoppas att ni har det bra hemma i sverige!!

Puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0