Ångest försvinn!!!

Jag har haft väldigt jobbiga känslor dom sista dagarna som har skrämt mig jätte mycket. Jag har klarat mig utan ångest i flera veckor fram tills nu. Den smyger sig på och jag kommer på mig själv med att gå runt och banka mig på bröstet där klumpen sitter. Igår var det jätte jobbigt jag vägrade att svara i telefon, orkade inte prata med någon. När klockan var nio tog jag två Xanor och en propavan för att försöka sova bort allt och det gick bra. Jag tänker fortsätta leva i ljuset som jag haft i några veckor nu, det får inte bli svart. Idag känns det mycket bättre. Vaknade klockan 8 och har kollat på vakna med the voice och ätit gröt och druckit grönt te och apelsin juice. Snart ska jag gå ut och gå en promenad och känna solen mot mitt bleka ansikte. Den skiner in här så att jag blir bländad.
 
Jag vet varför ångesten har kommit, när någon jag älskar mår dåligt och jag inte kan göra något åt det är det värsta jag vet. Jag önskar att jag kunde gå in i din hjärna och låta dig se dig själv med andras ögon. Då skulle du se vad du var värd och vad du förtjänar!

Jag fick precis ett långt mail från min pappa. Jag blev tårögd men glad. Min lilla pappa skriver att han har tråkigt känner sig ensam och saknar oss. Jag tänker på min pappa varje dag och saknar honom jätte mycket. Det känns så konstigt att han är så långt borta, han har ju alltid varit precis här. Men vi ses snart, bara några veckor kvar!!

Nu blir det promenaden, vi hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Bobbo krull

Stackars lilla flicka ! jag känner såväl igen det där med ångest. Tyvärr är mitt enda sätt att få bort ångesten den sämsta man kan ta till "ALKOHOL".



Alkoholen ska du passa dig för, den har förstört hela mitt liv,



Hoppas det går bra för dig i livet och att ångesten försvinner, testa att gå till nån läkare vetja.



Kram från en som förstår men tyvärr sitter i samma båt.

2009-02-22 @ 07:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0