Vandraren har ingenstans att gå

Haha nyss när jag skulle gå ut på promenad så står ingen mindre än Nordman utanför min port och röker i svarta solglasögon och helsvarta kläder. Han såg sur och ganska cool ut för att vara Nordman liksom.

En kompis till mig har en stalker efter sig, en riktig idiot som man faktiskt börjar bli lite rädd för. Han verkar ju liksom inte ens ha en häst i stallet, alla hästarna verkar liksom ha galloperat iväg. Ahhh va jag blir irriterad på killar. Börjar inse att dem flesta saknar en del i hjärnan. Den delen som signalerar att den här tjejjen är INTE intresserad så lämna henne ifred inte ringa 150gånger. Och absolut inte hota en tjej med att "om du e otrevlig mot mig så kommer jag ringa ännu mer".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0