This is my cool and I can´t take it off

Hej kompisar!!
Idag har jag haft en jätte mysig dag. Fikat på mysiga kafeér och ätit alldeles för mycket chokladkaka och druckit alldeles för mycket kaffe. Mina damp nerver klarar inte riktigt av det så jag satt i bilen som en speedad kanin och hoppade upp och ner och sjöng massa konstiga sånger. Efteråt åkte vi till ett köpcentrum, kläderna var väl inget att hänga i julgranen men det fanns massor med skivor och filmer, tror vi köpte 10 skivor. Köpte även paranormal activity (jag e väl den enda som inte sett den än?) så nu jäklar ser jag fram emot att bli livrädd.
Igår såg vi Bruno. Jag lovar det var ju det sjukaste jag sett, den e ju till och med sjukare en borat.



Gud va jag saknar dig Xenia!!! Känns så himla konstigt att jag inte har pratat med dig på flera dar. Hoppas allt är bra älskling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0