Telepati??

Imorse när jag precis hade vaknat satt jag och tänkte på min barndomskompis Rebecca. Jag tänkte att det var länge sen vi sågs och att jag skulle ringa henne och fråga om vi skulle ses på onsdag. Precis då får jag ett sms från henne där hon skrev att hon tänkte på mig och alla nyårsaftonar vi firade ihop. Hon kom alltid hem till mig och åt middag med min familj, varje nyårsafton. Hon skrev också att hon ville ses i veckan.
Har ni tänkt på hur många gånger man tänker på någon och den personen faktiskt tänker på dig också i exakt samma sekund. Häftigt.

Fredag igen, fattar ni hur fort veckorna går. Kommer inte hinna blinka förns det e sommar igen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0