Takethemoneyandrun

En annan grej jag tänkte på är GOSH vad Elin Nordegren är vacker, och herregud vad Tiger Woods är ful!!! Och vilken jävla idiot!!! Jag blir illamående när jag läser om allt det här!! Och det absolut äckligaste är att han precis innan han drog iväg med bilen och krockade(dumbass) ska ha skrikit "you ruined our thanksgiving" till henne. öhh jag vet inte om han hade fått hjärnsläpp och glömt vad dem bråkade om eller så var det alla droger han tydligen hade i blodet. Jag tycker så synd om Elin och deras barn, hoppas dom inte blir allt för påverkade av allt som händer.
Skulle jag va Elin skulle jag suga ut varenda korvöre som det där äcklet har och så skulle jag ta barnen och hans pengar och flytta till Sverige.
Herregud Elin sänk dig inte till Victoria Beckhams nivå!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0