Krokig väg

Den här morgonen måste fan vart min otursmorgon. Jag stack iväg till skolan vid halv 9, Eftersom jag börjar 9 så e det ganska gott om tid. Sätter mig på tunnelbanan och läser metro. När vi kommer till Zinkensdamm så säger chauffören att det e fel på en vagn så vi kommer få sitta kvar där i några minuter. Några minuter my ass! I 20 min satt vi fast där och det enda han ropar ut är att han inte vet när vi kommer få åka. Det slutar med att jag blir så stressad av att bara sitta still så jag går av och går till slussen. Jag kom till skolan kvart i 10. Det hände även massa andra saker som att dörrarna inte öppnades när jag skulle gå av tåget, rulltrappan bara stannar när jag kommit halvvägs och mitt busskort av nån konstig anledning inte fungerade i spärren. Började fundera på om det var meningen att jag inte skulle gå till skolan idag, det var iallafall inte lätt att ta sig dit när ALLT strular.
Fan va jag hatar SL, eller vem fan det nu e som äger skiten!!

Ska man sova nu eller hålla sig vaken?? Kan inte bestäma mig för vad som e bäst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0