konstigt

Fick precis reda på att min moster har dött. Min moster som jag aldrig har träffat, känns konstigt på nåt sätt.
Min morbrors fru är väldigt sjuk, henne tänker jag på varje dag, det hugger till i hjärtat men jag förtränger dom jobbiga känslorna för jag tycker om henne så otroligt mycket. Kan liksom inte riktigt tänka mig sommrarna utan henne.
Jag och min psykolog pratade länge idag om att hon förmodligen kommer att sluta i februari. Det får mig också att bryta ihop. Den första människan jag verkligen har kunnat lita på, den första människan som verkligen har kämpat för mig. Nu kommer det bli någon ny, det kommer säkert bli bra men det kommer inte bli samma sak. Hon sa idag att hon verkligen tyckte om mig och att jag var en underbar människa. Det kändes konstigt på nåt sett, psykologer är alltid så stela, visar aldrig några känslor, sitter bara där mitt emot och skriver och hummar. Det var fint, och det finaste var att jag faktiskt kunde ta till hennes ord och tro på det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0