Kära dagbok 4/12 2009

Aj fan jag brände mig på plattången precis, kommer få ett snyggt litet brännmärke i pannan nu. Varför ska dom alltid vara så jääävla varma för??

Har sovit 2 timmar på två dygn, blev väckt imorse två timmar innan jag skulle gå upp av min andra hälft som hade tråkigt i tvättstugan och ville prata lite om sig själv. Låg i sängen och hummade fram ja och nej.

Har precis sminkat mig och plattat håret i ett försök att inte se ut som en död människa och om en timme ska jag iväg till skolan och ha prov, ett prov som kommer gå åt helvete. Min impulsiva sida tar över mig helt när jag hamnar i stressade situationer. Jag vet inte vad jag gör, kan börja gråta, storma ut, skrika utan att jag vet vad jag håller på med, så jävla pinsamt eftersom jag annars är ganska lugn. Har aldrig varit en bråkig skrikig dramaqueen utan håller mig mest bakom, men när jag kommer under stress är det som om jag byter skepnad och går in i en annan kropp. När jag inser att jag inte hänger med och tårarna kommer av frustration ger jag upp, det är liksom ingen ide för jag vet att jag inte kommer få upp tråden igen. jaja ska inte ta ut saker i förväg nu...

Ha en bra dag älsklingar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0