Jag älskar när det blir såhär tidigt

Vaknade klockan 8 av att solen sken in på mig genom fönstret, så jäkla härligt sett att vakna!! Idag är det nyårsafton, det känns inte som det! haha jag kom att tänka på när vi skulle fira 2000 och jag och Rebecca satt i hennes rum och jag får den brillianta ideen att klippa av mitt långa hår. Rebecca tyckte inte alls att min impulsiva tanke var konstig så hon hämtade en köksax och började klippa. Efter ett tag känner jag att hon inte är lika entusiastisk längre och när jag kollar mig i spegeln höll jag på att få en chock. Hon hade klippt mig i en jäkla skrollan frisyr. haha fyfan va jag skrattade. Mamma och pappa höll ju på att dö när jag och Becca kommer hem till mig för att äta nyårsmiddag och deras dotter med blont långt hår hoppar in med en svart spretig Lisbeth salander kallufs på huvudet.
Jag tycker 2009 har varit ett bra år för mig. 2008 var ju katastrof så jag förväntade mig inget för det nya året, men det har faktiskt bara varit positivt. Va sjukt det blir när jag tänker att jag har ett helt år framför mig nu som jag inte har en aning om hur det kommer bli, ser verkligen fram emot det!! 
Det ska bli +16 och sol här idag, hörde att det skulle bli -16 hemma, det är ju hemskt! Vem vill stå i nylonstrumpbyxor och klänning i den kylan, glad att jag inte e hemma.

Gott nytt år!!! Älskar er!!

Kommentarer
Postat av: j

Det blir inga nylonstrumpro här inte, det är overall över pyjamasen:D Gott nytt år gumman!

2009-12-31 @ 13:20:46
URL: http://tryme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0