Annas fullkornspepparkakor is the shit

Jag har aldrig gillat pepparkakor speciellt mycket innan jag smakade fullkornspepparkakorna, fyfan va goda dom e!! Känner mig inte precis hälsosam dom här dagarna innan jul, men det är jag iochförsig aldrig innan jul. Jul e till för att äta, så e det. Sen kan man äta fullkornsris, linser och bönor resten av året men nu är det synddagar. När julen e över kommer jag nog att vara lika gul som lussebullarna. Men hellre gul i ett år än att inte få äta lussebullar nu.




Igår gick jag och la mig 20.15. Förstår ni kvart över 8 haha vem gör så? Tydligen jag... Trött som satan var jag. Det var ju tur att jag gick och la mig så tidigt för 05.30 började dom köra med snöplog utanför mitt fönster, då var det bara att gå upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0