Alla bra män heter Johnny

Johnny Cash, Johnny Depp, Johnny Knoxville. Helt underbara män!!




Den här helgen har varit lite konstig, och som vanligt gått jäkligt fort. I fredags var jag och Alec hemma hos Xenia och drack vin, skit mysigt. Riktig tjejkväll med tända ljus, vin och massa tjejsnack. Lördagen sov jag bort hela dagen, förmodligen pågrund av sömnbristen under veckan. När jag vaknade runt 4 hade jag sjukt ont i huvudet och lite härligt svimfärdig. Sen bestod min lördagskväll med att jag satt fast med huvudet i toalettstolen. Men idag vaknade jag och mår bra. Har inte velat äta nånting förns nu när jag fick i mig lite soppa.

Vill bara ge er ett litet tips. Efter varje gång jag duschar(på kvällen) så häller jag olivolja i hårtopparna, flätar håret och sover med det. Nu 2 veckor senare har jag fått världens glansigaste och finaste toppar, dom ser ut som dom gör när man precis har klippt sig och jag har inte klippt mig sen i Juli. Det känns även som om håret har blivit lite längre, men det tror jag bara e jag som inbillar mig. Ett litet tips bara om man inte vill klippa sig. (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0