Kill me now!!

Idag är en dålig dag! Allting är åt helvete idag och jag mår sämre en vad jag gjort på hela sommarn. Jag känner sån press på mig, hösten är påväg och alla börjar jobba, kul för dom men vad ska jag göra. Jag har självklart inte sökt nån utbildning för det har jag skjutit upp och nu är det försent. Känns som om jag simmar i motvind och kämpar med att hålla mig över vattenytan. Jag gör allt för att jag ska må bra men ändå gör jag inte det. Vad fan ska jag göra mer? Jag äter bra, jag sover bra, jag tränar, jag umgås med folk och stänger inte in mig, jag stoppar inte i mig massa tabletter och jag röker inte. Allt det som folk har sagt till mig att om jag gör det kommer jag att må bra, allt det jag läser i böcker och i tidningar om lycka, varför kan jag då inte bara få må bra för. Jag har ju slutat att skriva om hur jag mår i bloggen för jag ville ha en mer positiv bild av mig själv, ville inte ge min sjukdom så stor plats. Idag sprack det, jag orkar inte längre låtsas som om allt är bra när det inte är det. Något river mig sönder och samman på insidan och jag kan inte ens riva tillbaks.

Jag är så trött idag, nu vill jag bara sova och hoppas på att solen skiner imorgon.
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ska vi dra till london eller dublin om ett par veckor?? Kram!!

2009-08-17 @ 23:47:29
URL: http://knessas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0