Morning has broken

Ibland spelar min kropp mig ett jävla spratt. Inatt kunde jag inte heller sova, somnade runt 4 och sen vaknar jag 10 i 7. Vafan får jag bara sova 4 timmar per natt för. Igår var jag ju helt död på kvällen och jag vill inte att det ska bli så ikväll. Det kryper i kroppen, mitt te smakar disktrasa och datorn krånglar hela tiden och jag behöver verkligen sova men nu kan jag inte det för klockan är för mycket. Jag har jätte ont i revbenen också, det är förmodligen träningsvärk men det gör ont på ett konstigt sett. Fan jag har verkligen vaknat upp på fel sida, hoppas mitt humör ändras för man kan ju inte vara arg och på dåligt humör på pride.
Jag har tänt ljust i hela lägenheten för att försöka få myskänsla eftersom det är så grått ute. Jag skulle mött upp Xenia på gymmet klockan 11 så vi skulle hinna träna innan vi mötte upp alla men jag tror nog jag skiter i det och försöker sova en timme, gör iordning mig hemma och möter dom i slussen istället.

Det är så sjukt irriterande att min kamera har gått sönder!! Hur ska vi nu ta kort idag? Man kan ju ta med mobilen men dom blir ju inte lika bra..

Ska slänga täcket över huvudet nu och se om jag kan få sova en timme och vakna till en bättre dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0