God morgon!!

I fredags kom Xenia hit och vi drack vin, sminkade oss och lyssnade på musik sen kom två killkompisar och hämtade upp oss och så åkte vi in till fridays. Efter fridays blev det sturecompaniet, east och collage. Jag förstår inte varför jag låter mig luras in på sturecompaniet när jag vet hur tråkigt jag tycker att det är därinne. Vid halv 4 skulle jag åka hem men helt plötsligt var jag och Xenia på väg på efterfest. Efterfester är något som jag inte heller diggar speciellt mycket. Vi 6 på morgonen följde vi en killkompis hem och sen gick vi hem till Xenia. Även fast jag somnade halv 7 på morgonen så vaknade vi klockan 10. Vi gick på promenad och sen ner till Dellan för att dricka kaffe och skvallra. Vi 6 åkte jag hem för att träffa min storebror och vara med pappa som åker tillbaks till Kosovo idag. Vi åt kräftor och hade mysigt även om jag mest låg i soffan och trodde jag skulle kräkas för att jag var så bakis. Vid 9 ringde Xenia. Hon , Nadia och två killkompisar skulle åka in till stan och fika men jag kände inte för att följa med så jag gick hem och la mig i soffan och läste klick och drack te.
Idag vaknade jag vid 9 och gick ut och gick en powerwalk. Det känns alltid som om jag svettas ut all ångest och alla dåliga gifter ur kroppen när jag tränar. Nu sitter jag här och har precis ätit frukost.

Ha en mysig dag idag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0