Bästa dagen igår!!

Hela gårdagen va verkligen bäst!!


Först träffade jag Xenia och Alexandra och så åkte vi och badade i Grisslinge, jag älskar Grisslinge det är så mysigt där, lite utomlandskänsla. Efter att ha legat där ett tag tog vi en paus och åkte hem till Alecs mammas torp som inte ligger så långt därifrån och käkade lite och efter det åkte vi och badade i Sövde där jag och Xenia hoppade i hopptorn som små barn, gud va kul det var!! När klockan var halv 7 gav vi upp och jag och Xenia åkte hem till henne och gjorde iordning oss jätte snabbt och åkte hem till Linus, en personlig tränare på Xenias jobb, det var även två andra killar där som var jätte roliga. Där körde vi ölspelet. Det roligaste var när vi körde en lek där alla skulle vara en frukt på engelska(låter skittråkigt men det var as kul!!) och Xenia säger ananas med engelsk brytning och ingen reagerar förutom jag som börjar asgarva, tillslut inser Xenia vad hon har sagt och börjar själv asgarva.
Det läskigaste var att Linus har en läskig granne som jämt kommer upp och klagar vad klockan än är och helt plötsligt när vi sitter där hör vi dörren öppnas och in springer hon i vit sjukhusrock och börjar skrika. På rocken stog det "tillhör landstinget" Hjälp hon var ett riktigt psyko som har rymt från psyket, och tydligen går hon alltid runt med den där vita rocken haha.
Runt 1 drog vi in till 54 där jag och Xenia dansade som galningar med två ascoola tjejjer vi träffade. Vid 3 tog vi vårt förnuft till fånga och sket i att åka på efterfest nånstans i nacka utan åkte hem istället och det är jag jäkligt glad för idag, gud vilken ångest att vakna upp i nacka! Istället vaknade jag vid 10, åt en baotafrukost och gick ut och la mig på min baksida för att bättra på solbrännan vilket igentligen inte behövs för jag är fan svart, såhär brun brukar jag bara bli när jag är utomlands, love it!!

Ha en fin söndag!! Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0