Pain

Godmorgon mina änglar! Hur mår ni idag?
Igår gick jag och Xenia på bodypump passet och jag hade helt glömt från sista gången jag körde bodypump hur jäkla jobbigt det är! Jag har lite träningsvärk idag men mindre än jag trodde att jag skulle ha, det kanske beror på att jag tog i mindre än jag borde ha gjort. Jag hade verkligen ingen energi igår till träning. Påvägen hem släpade jag mina fötter efter mig och när jag kom hem drack jag te i sängen och sen slocknade jag på en gång. Gud så trött jag var!!!

Pratade med min barndomskompis Rebecca igår, hon ringde för att berätta lite hemska nyheter. Sist hon ringde mig var för att berätta att en kille vi umgicks med förut hade dött. Det känns lite som om vi bra pratar när det händer hemska saker. Men det var kul att hon ringde iallafall för vi pratade i nästan 2 timmar. Jag har saknat henne och man måste ta vara på sina barndomsvänner.

Hoppas ni får en jättebra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0