Någonting äter upp mitt hjärta

Idag är en trist dag då jag bara går runt i lägenheten och är rastlös och irriterad. Det är grått ute och det är grått inne. Måste bestämma mig för vad jag ska gör med mitt liv. Eftersom jag inte åker till London i höst som jag hade planerat är mitt mål att jag gör det i vår istället, Jag vill plugga, jag vill sätta min hjärna i arbete. Behöver ju hela tiden nya mål när sånna här dagar kommer.
Ska gå ut och gå en powerwalk nu så kanske rastlösheten försvinner lite.
Puss

Jag har så jäkla konstiga drömmar. Inatt drömmde jag att jag var bestis med Pamela Anderson och vi åkte skridskor tillsammans och snackade skit om Tommy Lee haha

När vi satt brevid Tommy Lee i sommras, rätt dålig bild för vi fick stränga förbud att ta bilder men jag tog en i smyg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0