Hallå!!

Jag och mamma var och åt lunch på vårat favorit kafe idag. Världens största räkmacka och världens godaste latte. Efter det gick jag hem och städade lite. Ska snart hoppa in i duschen och göra iordning mig. Xenia kommer hit snart och vi ska dricka vin på min ballkong men nu verkar det som om det kommer börja regna, störande. Det är ju inte så kul att gå ut när det regnar. Jag vill ju inte locka håret och sminka mig ifall det kommer bli förstört såfort jag sätter foten utanför porten. Jag hatar verkligen regn!!! Så många gånger man har varit tvungen att sitta hemma bara för att det ösregnar ute. Hoppas det klarnar upp snart för jag är jätte sugen på att gå ut!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0