All night looong

Gud va kul jag hade igår, Från början till slut var allt bara perfekt!! Jag och Xenia mötte upp tre kompisar och gick och tittade på pridefestivalen och jag skrek och hoppade så mycket att jag inte har så mycket röst kvar idag. Efter det gick vi och käkade grekiskt på en mysig restaurang fast med jordens otrevligaste servitris. Efter det tog vi en promenad till tanto där vi satte oss och drack vin och tittade på alla underbara glada människor. Jag och Xenia åkte hem till mig sen och drack drinkar och jag lockade hennes hår. Vid 9 drog vi hem till Karin som också bor här i midsommarkransen och fortsatte dricka drinkar. Sen blev det snaps, east och tillsist berns. Kvällen slutade på max där Karin skulle käka. Och jag fick världens finaste kommentar av en supergullig kille när jag satt och väntade på henne som gjorde att jag klarade av den hämska biten till tunnelbanan i mina mördarklackar med ett leende. Resan hem var nog ändå höjdpunkten på kvällen, skrattade så jag fick ont i magen. Träffade en helt underbar kille först på tåget in till stan och sen så träffades vi på tåget hem igen och han var nog den roligaste härligaste killen jag träffat på länge, han var så glad för att han hade fått dansa strippstång med Petra Mede. Det roligaste var att han också bodde i midsommarkransen, men tyvärr bara över helgen.

Idag ska jag först ut på en joggingtur så jag inte får så dåligt samvete och sen ska jag lägga mig och kolla på twilight eller the notebook eller nån annan av mina bakis filmer, fast jag är inte ett dugg bakis sen ikväll ska vi dansa loss på patrisia.

Tog massa bilder med min mobil igår och jag ska försöka ladda upp dom så ni får se. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0