Klumpeduns!!!

usssh sitter här framför datorn och proppar i mig godis. Jag som har varit så duktig och inte fetat mig på 1 vecka och jag skulle ju försöka hålla mig från godis i 1 månad men nu är allt förstört! Aja får hinna med att träna imorgon så gör det ju inte så mycket.
Idag har jag haft min första riktiga dag på jobbet och vet ni vad jag gjorde? Jag skar mig i fingret, asså inte lite utan halva fingertoppen hängde och det forsade blod. Jag började skratta för jag blev så chockad men dom jag jobbade med blev skit rädda. Som tur var har vi ett apotek precis brevid så jag sprang dit och dom hjälpte mig att lägga om med kompress och sånt. Snacka om att ställa till med en scen första dan liksom haha, Cafet som jag jobbar på ligger i östermalmshallen och gud vad jag skämdes sen när jag kom tillbaka från apoteket och typ hela östermalmshallen visste vad som hade hänt. Hon som var så snäll och ka om mitt finger sa att jag absolut inte får diska(to bad), men jag undrar hur fan jag ska göra när jag tvättar ansiktet? Mina arbetskamrater var så himmla gulliga och tog hand om mig och frågade tillochmed om jag ville gå hem, jag fick lite dåligt samvete för att jag hade varit så klumpig.

En sak jag måste fråga, är det konstigt att få påskägg när man är 23? I söndags när jag var och handlade med mamma så började jag prata om vad jag ville ha för godis i mitt påskägg och då tittade hon lite konstigt på mig och sa "men jag tror inte det blir nåt påskägg för dig i år, du är väl för gammal för det." Jag blev helt chockad och ville nästan börja gråta. Fyfan vilken åldersnojja, min egen mamma tycker att jag är för gammal för påskägg. Jag är jätte töntig men jag trodde nästan att min mamma skulle gömma påskägget till mig. Åhhh nu ska jag gå och dränka mig i sjön för jag känner mig sååå töntig haha. Men ärligt talat när är man igentligen för gammal för vissa saker? Jag känner mig ju fortfarande som ett barn som går och skakar på alla julklapparna.

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0