Min fettisdag


Hej mina favoriter!!
Tror ni inte att jag har fortsatt att frossa i godis hela dan. Jag kom på att den ända gången jag äter så här mycket är dagarna innan mensen så den kommer typ imorgon, fan!! Jag har tillochmed ätit 2 baklava idag. Baklava är typ bakelse från mellanöstern och jag hatar verkligen baklava, dom är så himla söta. Men jag proppar i mig en med pistage och en med valnötter plus nån annan konstig kaka som smakade parfym. Efter jobbet träffade jag min kompis Ida och hennes pojkvän Isse och vi gick och fikade och jag blev så himla sugen på en kokosboll, tyvärr var den inge god men jag åt den ändå. Jag mötte mamma sen på Ica och vi köpte godis som vi ska lägga i min systers barns påskägg men tror ni att jag lyckades hålla mig ifrån det? Nope, nu sitter jag här tjock och belåten.

Några bilder från snaps i lördags som jag tog från min syster, lägger upp fler sen.


Min allra bästa Xenia och syrran

Jätte ful bild på mig men fin på syster (ibland får man offra sig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0