Not that much......

Tack söta, bästa Jessica för att du får timmarna på jobbet att gå så fort! Alltid lika kul att jobba med dig!

Idag efter jobbet blev det lite impulsshopping. En klänning och ett par ballerina skor, supernöjd!! Fick veta igår att min kompis Marina kommer hem den 5e maj. Jag har inte träffat henne på ett år, först jobbade hon i Norge och sen drog hon till Asien. Det ska bli jätte kul att se henne! Ska även smida lite planer med henne...
Insåg idag att jag har gått upp så himla mycket i vikt, Jag får inte på mig ett enda par jeans, min rumpa har blivit dubbelt så stor. Jag brukar aldrig väga mig men jag gjorde det idag eftersom jag inte fick på mig några jeans och blev helt förskräckt, jag väger 10 kilo mer en vad jag gjorde för exakt 1 år sen. Hur fan har det gått till?? Jag vet jag låter dum men jag vill inte gå upp så mycket i vikt!!!
Nu ska jag betala räkningar, jätte kul!!




Är så arg över att det ska bli 27 grader imorgon och jag ska jobba hela dan, som Nanna skulle sagt ORÄTTVIST!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0