Another day goes by....

Inatt kom jag i säng jätte sent för jag ville sova hemma hos mamma och pappa för att vara där när pappa kom hem vilket han gjorde vid 12 och sen satt vi och pratade ett tag tills jag var tvungen att sova. Imorse väckte mamma mig halv 8 men jag somnade om och skulle ha missat mbt behandlingen om inte pappa kom och ryckte upp mig ur sängen halv 9. Det fick mig att tänka på alla gånger jag inte ville gå till skolan och försökte lura pappa att jag hade studiedag, min pappa går inte att lura. Han kom in i mitt rum och stog och skrek tills jag vaknade, drog av mig täcket, smällde i dörren, han hade 100 olika sett att väcka mig på och jag hatade alla. Jag gick iallafall upp imorse, åt frukost, klädde på mig och gick. Tur att man har fått lite färg så att man inte längre ser ut som en likblek vampyr när man går utan smink. På tunnelbanan inser jag att min nya klänning har alldeles för långa band så jag har gått runt hela dagen men världens uringning, många äckliga blickar på tunnelbanan haha..

Idag har jag strost runt lite på söder, jag älskar söder det får mig att tänka på en viss person som jag saknar sååå mycket...
Jag har hittat en ny favvo affär, jag tror att den heter African art. Jag såg den första gången igår för den ligger precis vid mitt jobb och sen idag när jag var på söder så låg det en där också. Dom har helt underbara smycken, föll speciellt för armbanden, stora armband i jätte vackra färger.
När jag kom hem råkade jag somna och sov i flera timmar, fyyyy!!! Pratade med min syster Rebecca en lång stund och nu saknar jag henne jätte mycket (hon bor i skåne)

Såg att Hannah Graaf fick en dotter idag, hur söt var inte hon??

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0