Fredag är den bästa dagen!!!

Igår hann jag inte blogga för jag jobbade hela dagen. Jag fick jobbet, yaaay!! Helt underbara människor som jag trivdes jätte bra med. Men eftersom jag inte har jobbat på länge så var jag helt slut efter. Åkte hem till syrran efter jobbet och lekte med barnen, gud hur mycket älskar inte jag dom där barnen? Finns inga sötare ungar i hela världen! Dom är mina änglar som alltid gör mig på bra humör. när jag kom hem pratade jag med Xenia och sen somnade jag som en stock och sov länge.
Idag skulle jag ha träffat Ida men hon börjar jobba jätte tidigt imorgon så vi sköt upp det till imorgon istället. Vet ni vad jag ska göra istället? Jag ska äta middag med mitt ex. Ingen kärlek inblandad bara vänskap, just the way I like it. Det ska bli kul. Min söta syster Becka kommer upp till stockholm i morgon och ska stanna tills på måndag så jag ska hänga med henne i helgen och nu snart ska jag åka och fika med bästis Xenia.
Det känns som om det kommer att bli en bra helg!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0