Jakob får inte lämna vakna!!! =(


Hej säger jag och min kära Kurt hälsar =)

Dagen idag har varit jätte skön förutom en sak som hände imorse. Gjorde frukost och satte mig och tittade på vakna med the voice, vad får man höra? Jo att Jakob har fått sparken. Fick värsta klumpen i magen, va fan är det här för skit?? Han är ju bäst, gulligast och roligast. Världens töntigaste grej får han sparken för också, oj han moonade sina chefer, big deal.
Kunde inte sova inatt, vet inte varför men jag somnade inte förns halv 4 och sen ringde väckarklockan 7 så jag var ganska trött idag. Åkte till huddinge och spelade rollspel för varandra på gruppterapin. Pratade även mycket om mentalisering, många av mina vänner skulle nog behöva lära sig lite om mentalisering tror jag, jag kände igen väldigt mycket och lärde mig även mycket om mig själv. Efter det åkte jag till stan, käkade lunch och promenerade på gärdet med bästaste bästa!! Vilken härlig sol!!! Nu har jag kommit hem och sitter och funderar på ifall jag orkar gå och träna idag eller om jag ska gå ut och gå en promenad istället. Jag vill gå och lägga mig tidigt eftersom jag ska provjobba imorgon och träningspasset e ganska sent. Jag tror faktiskt att det får bli promenad och träna imorgon.

Jag är så glad att jag träffade min fina kompis Ida igår, vi promenerade i stan och pratade och skrattade åt gamla minnen. Jag och Ida skrattar lika högt så folk vände sig om för att vi lät så mycket och då började vi skratta ännu mer. Jag har saknat dig sötnos!!!

           

Kommentarer
Postat av: petra

Fina bilder, vilka snygga lockar:)



Jaaa, jag blev också lite knäpp först när jag hörde att Jacob skulle sluta, men sen kom jag på att det ju var 1 april så då lugnade jag mig lite:)



Becka kommer i morgon, kul va??:)

Jag är ensam hemma med barnen ikväll, kom gärna och hälsa på:)

Kram!

2009-04-02 @ 14:59:09
URL: http://artepa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0