If you lived here, inside my heart, you´d be home now

Hallå! Hur e allt med er? Här har det varit sådär..
Igår träffade jag en kompis som jag inte har träffat på ganska länge, vi var bästa vänner förrut men nånting gick snett. Det var väldigt kul att träffa henne men det blev väldigt jobbigt också att prata om allt som hände. Vi pratade också mycket om min sjukdom och jag berättade massa saker som hänt. Det är alltid jobbigt för mig att öppna upp mig om min sjukdom och mina problem så jag blev väldigt ledsen, och jäkligt full! Jag hatar alkohol, jag fattar inte varför jag dricker. Jag blir bara deprimerad, självdestruktiv och får en jävla bakfylla...
Imorse kom mamma hem till mig och sen gick vi och handlade frukost, syster och Lucas kom också förbi. Sen har jag
sovit hela dan. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, jag vill träffa Nadia och Lisselotte men jag kanske stannar hemma hos mamma.

ha en bra lördag!!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0