Sweet saturday

Guuud vilken underbar dag!!! Jag och brorsan har hängt hela dagen på min bakgård, solat och snackat. Nu sitter vi på min ballkong, I love it!!! Vi har bestämt att vi ska göra pizza ikväll.
Igår hade jag hur kul som helst. Mötte upp syster och hennes vänner först och sen drog vi till Collage och shottade. Efter det åkte jag med söta Johanna och Terese till snaps. Det var helt galet. När vi kom dit beställde vi 6 shots och 3 drinkar och svepte allt på en gång sen var det full rulle. Dom där tjejjerna är helt galna men jätte roliga. Vid 1 ungefär tog jag en taxi till cafe opera för Xenia var där med sitt jobb. Vi var där en snabbis och sen drog jag och Xenia till grodan. Jag var hemma runt tre och deckade direkt. Idag mår jag faktiskt inte så dåligt som jag brukar göra när jag är bakis. Jag tycker synd om Xenia som drog vidare efter grodan och sen var tvungen att gå upp 7 imorse för att jobba, det hade jag nog aldrig klarat..
Glömde tyvärr min kamera hemma igår men syster hade kamera så lag lägger in lite bilder senare.

Nu blir det mer mys i solen!!
Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0