I´ve got all the time in the world.

Jo så här blir det när man har för mycket fritid. Förresten ringde försäkringskassan idag och jag får äntligen mina pengar på fredag, jippie!!!!!

1.
Hur gammal är du om fem år? 28
2. Vem var den sista du träffade? Jakob
4. Vilken var den senaste film du sett? Girl,interrupted
5. Vem ringde du senast? Xenia
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Ring när du jobbat färdigt så möter jag dig då. Till Rebecca
7. Vad är helgens planer? Lever för dagen
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms, jag hatar att prata i telefon.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
10. När såg du senast din mamma? 1 timme sen
11. Vilken ögonfärg har du? blå
12. När vaknade du idag? 07.15
13. Har du någon gång hittat en katt? Japp
14. Vilken är din favoritplats? Fladen
15. Vilken plats föredrar du minst? Tunnelbanan eller ett proppfullt t-centralen
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Den som lever får se
17. Vad skrämde dig som barn? Mina egna tankar, att någon i min närhet skulle dö.
18. Vem fick dig att skratta senast? Xenia tror jag
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? nej jag älskar vinylskivor
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Ussh finns det nåt värre en att sova med massa kläder?
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3
23. Hur många landskap har du bott i? 3
24. Har du någon gång spytt på någon? tyvärr ja
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota om det inte är jävligt snygga skor
26. Är du social? hmm beror på omgivningen
27. Vilken är din favoritglass? ben&jerry cockie dough
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, ge pengar till min familj
29. Tycker du om kinamat? ja
30. Tycker du om kaffe? Ja
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe, te
32. Sover du på någon särskild sida? nej
33. Kan du spela poker? nej
34. Tycker du om att mysa? nej
35. Är du en beroendemänniska? ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej
37. Vill du ha barn? Ja
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej
40. Föredrar du havet eller en pool? havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder, resor, köpa present till nån jag tycker om
42. Äger du dyra smycken? nej jag tror inte det
43. Har du någon gång testat narkotika? ja
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? godis
45. Vem är den roligaste människan du känner? svårt men jag måste nog säga min storebrors snabba kommentarer får mig alltid att asgarva
46. Välj ett ärr på din kropp? Ussh har för många, hatar dom! 
47. Vad har du för ringsignal? ingen, vibrator
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? En tröjja som farmor stickade till mig, den luktar fortfarande som hon gjorde!
49. Flirtar du mycket? Nej, jag är sämst på att flörta, alldeles för blyg
50. Vart togs din profilbild? hemma hos mamma
51. Kan du byta olja på bilen? Det kan väl inte vara så svårt?
52. Har du fått fortkörningsböter? inget körkort
53. Vilken var den senaste bok du läste? patient 67 av Dennis Lehane
54. Läser du dagstidningen? city ibland på morgonen om jag orkar
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? absolut
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? The voice, hatar musiken men älskar vakna
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En grej jag skrev på tunnelbanan
59. När var du i kyrkan senast? 1 månad sen

Nu ska jag krypa ner i sängen med godis och te. 
Pussar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0