This is all you get.

Vilken dag...  Jag började dagen med att försova mig, eller jag gjorde det med flit för jag orkade inte gå upp men jag gjorde ändå iordning mig snabbt och kom iväg. När jag kommer till södra station ser jag att tåget står inne så jag springer på utan att kolla att det är rätt tåg. Jag älskar pendeltåget till huddinge för jag tycker att det är så lungt och skönt så jag sitter och dricker mitt pressbyrånkaffe och läser tidningen helt i min egen värld och helt plötsligt tittar jag upp och ser att jag är i farsta strand, Jag blir helt förvånad och tror först att dom har flyttat stationerna men sen ser jag att jag sitter på västerhaninge tåget och då blir jag förbannad och muttrar "men va faaaan" för mig själv utan att tänka på att det sitter en kille med barn mitt emot, han tittar jätte surt på mig för han trodde väl att jag muttrade om hans barn som var lite gnällig, pinsamt! Iallafall får jag hoppa av och åka tillbaka till älvsjö och byta till södertälje tåget. Efter det var jag stressad hela dan. Stressen förvandlades till ångest och jag ville bara därifrån. Efteråt var jag helt skakig och var tvungen att sätta mig på en bänk utanför och röka en cigg.

Nu är jag hemma hos mamma. Sitter och dricker cola och äter plopp saltlakris mums!!!! Jobbig dag, vill bara gå och lägga mig nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0