Min ryss är funnen

Min bästa vän Xenia har varit borta i flera dagar. Jag har gråtit blod och ringt hennes telefon en miljon gånger. Precis när jag funderade på att åka till Gustavsberg och parkera mig i centrum ringer hon. Min ryss, äntligen finns hon i mitt liv igen, har inte kunnat andas på flera dagar. Som tur var så undvek hon inte mig, hon hade bara tappat mobilen haha. Jag älskar dig X!!!

Gud jag ville verkligen gå på David Guetta på ambassadeur. Jag och Nadia hade redan börjat planera hur vi skulle tränga oss i kön men självklart är pissbiljetterna slut. Dom var säkert as dyra ändå men fan va kul det skulle ha varit!!!


Alexandra bli frisk nu!!! Du ska inte vara inlåst på psyket, ingen mår bra av det! Du ska vara hemma med din fina pojkvän och må bra!! Jag tänker på dig varje dag och hoppas att du mår bättre snart!! =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0