Godmorgon!!!

Jag vaknade vid halv 9 imorse, skönt att få sova ut. Vet ni vad som hände inatt, mina kaniner till grannar väckte mig igen. Nu är det här 4e gången jag vaknar av att dom har sex på 2 veckor. Innan har jag varit snäll och väntat med att somna om tills dom är klara men inatt blev jag så jävla sur. Jag bankade som en galning och då slutade dom hihi. Jag skulle ha dött om det var jag, fattar ni va pinsamt? Grannen bankar för att man är så högljudd. Men ska man ha sex klockan 3 på natten får man fan hålla käften annars kommer bitterfittan och bankar haha.
Imorse vaknade jag iallafall upp fri från ångest och det är jag glad för. Märker att den sakta börjar komma tillbaka och att jag inte har samma glöd på livet. Det är så otroligt ansträngande att kämpa för att vara lycklig när man har serotoninbrist i hjärnan. Hela tiden vara vaksam på vad man gör för att det inte ska dra ner en. Jag måste äta bra, komma ihåg att ta mina tabletter, somna på kvällarna utan sömnmedicin men inte sova för länge, vara glad och göra ett bra intryck på jobbet så att dom kanske tycker om mig. Jag dras ner i negativa tankar att jag är värdelös, att jag inte är tillräckligt bra på jobbet och att mina vänner inte vill vara med mig. Den enda jag har som alltid finns där är mig själv och jag litar inte på mig själv, jag känner ju inte ens mig själv. Jag vill bara försvinna för en stund,vila. Inte sova utan sluta finnas bara för en liten stund.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0