Fredag är bäääääästa dagen!!!

Gud vilka konstiga drömmar jag har haft inatt, ussh tyckte dom var ganska läskiga. Kan ha att göra med att jag såg "barnhemmet" igår och blev så rädd att jag pissa på mig! Grym film men fasen va läskig den var.
Fredag idag och gud vilket härligt väder. Skulle jobbat men min chef ringde och sa att det var så lungt så jag kunde vara ledig idag, så nu är jag gladast i landet för det betyder att jag kan sitta på ballkongen hela dan och sola!!!
Ikväll blir det nog utgång med syster och hennes kompisar, alltid lika kul! Sen tror jag att jag möter upp Xenia som ska vara på cafe opera med hennes jobb. Är osäker på om jag ska dricka ikväll, tror faktiskt att jag ska skippa det p.g.a ångesten jag får.

Är det någon som gillar schlager sjärnor borde ni komma till östermalmshallen. Igår kom både Agnes, Måns Zelmerlöw och big big world Emilia och handlade av mig. Tänkte fråga Måns om en autograf till Nanna men jag vågade inte.

Jag saknar Nadia min plutt!!! Ska ringa henne nu.

Ha en jätte fin fredag!!! Puuuussssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0