Dagarna flyter förbi.....

"Hej, en ramlösa tack.
Javisst, vill du ha citron eller vegetarisk"

Haha det går verkligen bra för mig på jobbet!!


Idag kom min kusins fru, bästa Ulrika och hälsade på mig på jobbet, väldigt glad överaskning!! Annars har det inte hänt mycket idag, väldigt tråkig dag faktiskt.
Nu sitter jag hemma hos mamma och äter sockerkaka (Jag vet dumma korkade mig som sitter och klagar på att jag är tjock och sen äter sockerkaka men den är såååå god!) Det blir bada i vassen för min del i år.

Jag saknar min pappa, min älskade, fina bästa pappa. Jag har nog aldrig saknat honom så mycket som jag har gjort på sista tiden, men tur för mig så kommer pappa hem ikväll!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0