A date with the past

Godmorgon! Igår hade jag en jätte grym dag! Började med att träffa Xenia och fika i solen, jag satt i t-shirt och det stekte som på sommarn. Efter det åkte jag och mötte upp syster och Victor som skulle gå barnjympa. Han var så söt men sen blev han jätte arg för att han tyckte att dom spelade fel musik, emil i lönneberga var INTE okej och sen blev han förbannad för att han var tvungen att vänta på sin tur till studsmattan haha det är verkligen min lilla pojke i ett nötskal.
Efter det var det bråttom hem och göra iordning mig för att åka in till stan och möta mitt ex som jag skulle äta middag med. Det var så himla kul att träffa honom. Vi har inte setts på flera år men det kändes som om vi hade träffats varje dag. Jag har inte skrattat så mycket på jätte länge, vi skrattade åt gamla minnen och pratade även om jobbiga minnen. Det är så kul att kunna träffa en människa som verkligen känner mig utan och innan och som har betytt så otroligt mycket för mig och kunna umgås som kompisar utan att det ska komma upp några känslor. Efter åkte jag åkte hem till mamma och sov där för att kunna vara med min syster.
Idag ska jag, mamma och mina systrar åka till Norrtälje. Mamma vill visa oss huset som hon bodde i när hon var barn och så ska vi äta lunch där. Jag har aldrig varit i norrtälje så det ska bli kul.
Nu blir det gröt och kaffe (vuxet haha)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0