yo yo yo

Idag har jag äntligen fått mitt bredband!! 2 veckor försent... SUR!!!! Har jobbat 13 timmar idag! Men det var inte så jobbigt men jag var jätte snurrig! Jag var tvungen att ta Xanor igår för jag mådde piss!! Xanor gör så att jag blir heeeelt snurrig!! men det hjälper mot ångesten så man får välja.. Efter jag hade slutat jobbet tog jag med mig brownies, toblerone och hallon smoothies och åkte hem till syster. Lekte med hennes söta barn som bara gör mig så jätte lycklig!! Finns inga bättre ungar i världen!!

Annars händer det inte så mycket i mitt liv just nu.. Jobbar som en galning fasst jag igentligen inte skulle jobba alls utan bli sjukskriven.. Jag börjar liksom 7 på morronen så det finns ju inte så mycket tid för ett liv just nu... Men jag tycker ändå att allt e jobbigt på hösten när det e kallt.. Funderar på att jobba som fasen nu och sen verkligen dra nånstans i januari. Har blivit lite sugen på Indien men man blir ju så jäkla magsjuk där... Panama vill jag ju åka till också.. Kanske blir sydamerica igen.. Jag saknar ju Brasilien så sjuuukt mycket!! Mitt hem i två månader fan va jag saknar det!!!

Nu ska jag hänga lite med morsan (den ända vän jag har känns det som..) innan jag drar hem till min underbara lägenhet!

Sweet dreams!!!


Kommentarer
Postat av: Petra

men hallå!!! jag är din vän också, glöm inte det:) iaf, kärleken till victor är ömsesidig, han älskar verkligen dig! Och det gör nanna också! och jag med:) kram!

2008-09-26 @ 11:25:23
URL: http://artepa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0