Värsta entren!!!

Självklart försov jag mig imorse så det blev bråttom som fan att duscha och fixa mig. Drog in till rådmansgatan och mötte Xenia och esra för att käka sushi buffé. Jätte gott! Åt alldeles förmycket.. Efter det drog jag på fika dejt.. Det va jätte trevligt och en jätte mysig kille! Inte spänt alls utan vi hade as mycket att prata om och jätte mycket gemensamt. Drog till stan sen och shoppade lite.. Det blev ett par as snygga svarta pumps från monki och en jätte mysig tröjja som jag ska använda hela hösten.
När jag var i t-centralen och skulle åka hem ringde xenia och ville att jag skulle följa med hem till esra i mariatorget, så det var bara att åka tillbaka till rådmansgatan och möta upp dom. Xenia ville att jag skulle följa med henne på en vinprovning som hon var bjuden på. Jag e ju inte den första som tackar nej så det var bara att slänga på sig dom nya pumpsen och dra dit! 
När vi kom till vinprovningen hade båda jätte höga klackar och vi skulle gå igenom en sån där snurr grej för att komma in och självklart var det matta med hål i. Både jag och x fastnade med klackarna i mattan så att hela snurr grejjen fastnade. Båda höll på att ramla och det var tre vackter som var tvungna att komma och hjälpa oss och få igång snurr grejjen så att vi kunde komma in. Alla skrattade såklart när vi kom in och det var hur många som helst som kom fram till oss för att säga att vi hade gjort en rejäl entre. Kul var det iallafall.

Jag är jätte glad för att jag mår så bra nu! Har sluppit ångest och skit i några dagar nu! Kunde t.o.m sova inatt..

Jag tänker på en tjej som inte mår så bra och mina tankar e hos henne! Tänk på att aldrig skämmas för att du e svag! I mina ögon är du stark som har klarat ett halvår!!

Ha en bra kväll!!
Chipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0