Stockholm vaknar långsamt på droger och på sorg.....

Åhhhh jag vet att jag tjatar men jag älskar Kents texter!! Går in i en annan värld när jag lyssnar!! Kom precis hem från jobbet.. Jätte kul!! Jag är redan trött på stället efter bara två veckor, bra!! Jag kom försent imorse och jag är verkligen inte en människa som kommer försent men när jag kom ner till tunnelbanan så var det 15 min tills den skulle gå. Jag fick värsta chocken!! När det väl står 8 vagnar så kommer tunnelbanejäveln och åker förbi haha tror ni jag och alla andra på perrongen blev paffa eller!! Trodde att jag skulle börja skratta högt för mig själv!! Efter det var det 5 min till innan yuben väl kom. När jag väl kom till jobbet typ 10 min sen fick jag värsta blickarna och Den tjej som jag för en vecka sen satt och väntade på i 1 timme kl 7 på morgonen utanför jobbet för att hon var sen säger till mig "Det här är inte ok!!" Aja det e tydligen inte samma regler för alla då asså... Där förstördes min dag!! Ville bara kasta alla jävla latte glas i golvet!! Annars flöt dagen på bra..

Gick förbi konsum på vägen hem för att köpa mjölk och keso och ner i korgen hamnade ett paket engångsrakhyvlar.. Vet inte riktigt varför eller vad jag hade för syfte med det... Förhoppningsvis kommer jag bara att raka benen med dom...

Kärlek!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0