Stand in the mirror, you look the same...

Har tänt ljus i hela lägenheten och sitter och lyssnar på Kurt Cobains vackra underbara röst. Såg klart försoning, den var bra men lite konstig.. Ska nog ladda upp lite bilder eftersom jag inte har kunnat göra det på länge... Bilderna på min lägenhet e för att min pappa som inte bor i sverige ska kunna se hur jag bor! Om du läser min blogg pappa ska du veta att jag älskar dig och saknar dig varje dag!!! Men snart kommer jag!! Ska bara spara ihop lite pengar först ;)

Måste duscha nu men shit klockan är kvart i 12 grannarna kommer ju bli galna men det skiter jag i.. Jag orkar aldrig duscha på morgonen då e jag för trött!!!

Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0