Soul Seduction

Igår hann jag inte skriva nåt.. Satt och käkade frulle när syster kom hit och sa att vi skulle gå och fika för att fira Lucas två månaders dag. Jag, mamma, Petra och självklart Lucas gick och fikade på ett as mysigt fik och jag drack en så jäkla härlig latte! Det var jätte mysigt! Sen hängde jag på Petra till dagis för att hämta Victor. Han var så gullig när vi kom, han satt på golvet och lekte med klossar och såg oss inte. Han blev jätte överraskad och och kastade sig upp och skrek maaammmaaa tildaaaaa MAMMMAAAAAAAA. Jag och Victor gick och handlade risi frutti och sen gick vi hem och hoppade i sängen och lekte. Min gulleplutt! Gud vad jag älskar honom!! 

När jag kom hem fick jag snabbt käka och sen var det bara att hoppa in i duschen för jag skulle möta Ida kl 8 i medis. Vi skulle ut och dricka öl och lyssna på nåt band som spelade. Bandet hette Soul seduction och var as bra!! Tjejjen som sjöng var helt fantastisk!! Efter spelningen började vi snacka med bandet och dom var skit trevliga!! Vi drog vidare med dom och fortsatte festa. Jätte söta och roliga killar!!! Det var iallafall en jätte rolig kväll! Jag hade inte träffat Ida på typ två veckor så det var kul att träffa henne! känns jätte konstigt när man inte har träffats på några veckor när man har hängt varje dag när vi jobbade tillsammans. aja nu ska vi förmodligen börja jobba ihop igen så det blir ju kul!! 

Ikväll blir det grönan med Petra och hennes kompisar. Det ska bli skit kul!! Får se om vi drar ut efteråt...

Ha en underbar fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0