Sömnlös och tom..

Kan inte sova som vanligt, Måste verkligen komma ihåg att hämta ut mina sömn tabletter! Jag har ångest och känner mig tom, värdelös och förvirrad.. Försöker komma på vad som hände.. Var det jag som gjorde nåt fel eller beror det på dig.. Det känns som om nån färsökte reta mig.. Nu får du känna hur det känns att vara lycklig men så fort du har vant dig vid det tar vi det ifrån dig lika fort som det kom.. Lika fort som du kom in i mitt liv e du borta igen.. Jag vet att jag inte borde lägga det här på mig själv men jag gör det.. Vad e det jag gör fel och alla andra gör rätt? Jag försöker förtränga allting och inte tänka på det men det e svårt. Det är svårt med ännu ett misslyckande och ännu en grej att känna sig som en idiot för!
Jag har ångest för min flytt också.. Ska flytta tillbaka till min gamla lägenhet med alla minnen.. Där jag praktiskt taget bodde tillsammans med mitt ex i nästan 3 år. Det är mest hämska minnen från den tiden och jag klarade ju inte av att bo kvar där efter att vi hade gjort slut. Men jag hoppas att jag är starkare nu och har kommit över det mesta som hände där så jag kan skaffa nya minnen! Det har ju blivit så fint där så jag hoppas verkligen att jag klarar av att bo där! Jag får lite panik av att vara ensam men jag hoppas min familj och mina  älskade kompisar kommer vara hemma hos mig mycket!! =)
Nu har jag fått skriva av mig lite så förhoppningsvis kan jag kanske sova snart. Ska ju möta xenia imorgon på hennes lunch kl 12 och det vill jag inte missa för att jag ligger och sover! Sen vill jag shoppa lite också! Vill ha nya kläder och ny kamera!

Kom ihåg att bakom molnen e himmlen alltid blå!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0