Ny kamera!! =)

Hejsan!
Eftersom jag inte somnade förns 5 imorse var jag lagom trött när Xenia ringde och väckte mig halv 11. Men jag hoppade upp ur sängen, käkade frulle, klädde på mig och drog och mötte henne vid Rådmansgatan. Vi gick och fikade på ett ställe där dem hade världens bästa kaffe!! Självklart skulle Xenia skämma ut oss lite innan genom att driva med personalen. Men jag tror dem bara tyckte att det var roligt! Dem stog där bakom disken och var jätte stela så dem behövde skratta lite! Vi hade det jätte mysigt. Satt och snackade om allt. Sen var hon tvungen att dra tillbaks till jobbet så jag drog in till stan och shoppade lite.. Det blev ett par byxor, en tröjja och en ny kamera! Jag är verkligen jätte nöjd med min kamera. Den är rosa, liten och as snygg.

Just det jag har blivit bjuden på dejt imorgon.. Jätte kul men fan jag har inte varit på dejt på flera år.. Eller har jag ens någonsin varit på dejt? hmm det kanske inte e nåt för mig som inte e så romantisk av mig men det ska bli kul ändå! Killen har jag bara träffat en gång så jag kan ju inte säga att jag e jätte intresserad men jag kanske kommer vara det efter imorgon.. Hoppas att det inte blir stelt bara... Men det tror jag inte för så fort jag blir nervös babblar jag på som en galning..

Hoppas er dag e suuuuper!!!

Kommentarer
Postat av: alec

hej hjärtat. skönt att du sluppit onda ångesten idag.. Hoppas innerligt att det håller i sig!! med mig är det inte så bra jag vet inte vad som håller på att hända, det va länge sen jag mådde såhär dåligt, jag sover, jag försöker äta (går inte så bra) är trött på allt..! haft en bra helg??? puss puss

2008-09-08 @ 18:01:53
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0