Min lilla själ mår inte bra...

Min syster och hennes familj har precis varit här idag och käkat pannkakor och jag har lekt med barnen! Det var mysigt och det gav mig en liten paus från allt som händer i min kropp nu.. Jag är trasig! Min själ mår inte bra och jag har grov ångest över att ens behöva gå utanför dörren imorgon! Vill bara ligga i min säng hela nästa vecka och inte öppna ögonen!! Men det kan man ju inte göra tyvärr..

Det är så vackert väder ute!! I have to make peace with myself så jag kan gå ut och gå långa underbara höstpromenader!! Jag älskar färgerna på hösten allt blir så vackert!! Imorgon ska jag ta djupa andetag och fylla mina lungor och min själ med all den friska höstluften!
Kul att komma till Lena imorgon och må så här piss dåligt, Hon som var stolt över mig för att jag mådde så bra.. Well well it´s always black or white

Nu ska jag titta klart på försoning.. Den verkar faktiskt vara bra
Ha en mysig söndags kväll!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0